در فصل پاييز چه ماشين عروسي را انتخاب كنيم

براي اين كه جشن عروسيتان يكي از بهترين و با شكوه ترين مراسم ها در بين دوستان و اقوامتان باشد مي بايست از ابتدا بهترين انتخاب ها را در هر زمينه اي داشته باشيد. ما در اين مقاله مي خواهيم اختصاصا در مورد نوع اجاره ماشين عروس ارزان و تزيين ماشين عروس در فصل پاييز اطلاعات مفيدي را در اختيارتان قرار دهيم پس با ما همراه باشيد.

در فصل پاییز چه ماشین عروسی را انتخاب کنیم

خودرو هاي كروك (بدون سقف)

همه ما مي دانيم كه خودروهاي كروك يكي از بهترين گزينه ها براي ماشين عروس مي باشند زيرا هم گل آرايي آن بسيار شيك و زيبا مي شود و هم جذابيت فيلم و عكس عروسي را  دو چندان مي كند اما بهتر است بدانيد در فصل پاييز رگبار هاي باران پاييزي و بادهاي شديدي شروع به وزيدن مي كنند و ارمغان آمدن فصل زمستان را مي دهند، از اين رو بهتر است از خودروهاي كروك براي اجاره خودرو به مناسبت عروسي را براي فصول گرم مانند تابستان و يا اواخر بهار انتخاب كنيد.

 

 

در فصل پاییز چه ماشین عروسی را انتخاب کنیم

لازم به ذكر است كه تمامي اين خودروها سقف هاي متحركي دارند كه در صورت بارش برف و باران مي توانيد تنها به فشردن يك دكمه سقف را ببنديد. به طور كلي قانوني وجود ندارد كه شما را از اجاره خودرو كروك در فصول سردتر مانند پاييز بازدارد اما اگر نتوانيد از زيبايي اين قبيل خودروها استفاده كنيد پس چه بهتر كه انتخاب هاي ديگري براي ماشين عروس داشته باشيد. 

 

خودروهاي شاسي بلند

از ديگر خودرو هاي مناسب و شيك براي ماشين عروس در فصل پاييز مي توان به ماشين هاي شاسي بلند مانند سانتافه، پرادو، جك، چري، بي ام و X3 و ... اشاره كرد. البته كه خريد اين قبيل خودروها براي جوان هايي كه تازه به خانه بخت مي روند و هزينه هاي زيادي را بايد براي خريد خانه، همچنين برگزاري مراسم عروسي پرداخت كنند، كمي سخت است.

 

در فصل پاییز چه ماشین عروسی را انتخاب کنیم

 

شما عزيزان مي توانيد با اجاره خودرو در هزينه هاي مربوط به جشن عروسيتان صرفه جويي كرده و همچنين خودرويي لاكچري و فوق العاده سوار شويد.

 

خودروهاي چهار در (سدان)

خودروهاي بسيار شيك و جاداري هستند كه شركت هاي سازنده براي تزيين آن ها تمام ذوق و سليقه خود را به كار مي گيرند. سوناتا YF، ابتيما، بي ام و، بنز و ... از بهترين انتخاب ها براي اجاره ماشين عروس به شمار مي رود. با توجه به ايمني خوبي كه سدان ها دارند مي توانيد ماشين عروس بدون راننده كرايه كنيد اما با توجه به حجم كاري كه در آن روز داريد بهتر است خودتان را بيش از اين خسته نكنيد و يك ماشين عروس مناسب با بودجه تان به همراه راننده كرايه كنيد.

 

در فصل پاییز چه ماشین عروسی را انتخاب کنیم

 

گل آرايي ماشين عروس

قيمت گل آرايي ماشين عروس در فصول مختلف با توجه به نوع و تعداد گل ها متفاوت است. در واقع هرچه تعداد گل هاي انتخابي بيشتر باشد گل زدن ماشين عروس هم زمان بر شده و هم قيمت آن بالا مي رود. نوع تزيين ماشين عروس با توجه به مدل خودرو انتخابي متفاوت است يعني قطعا گل آرايي 206 با لندكروز يكسان نبوده زيرا با توجه به اندازه خودرو تعداد گل هاي به كار رفته شده كم و زياد مي شود.

 

 

 

انواع گل آرايي ماشين عروس شامل: آبشاري، ساده، مخصوص ماشين هاي قديمي، خودروهاي شاسي بلند، كروك و مدل هايي كه از ميوه و ساتن براي تزيين استفاده مي شود. براي دريافت اطلاعات دقيق در مورد  تزيين ماشين عروس بهتر است به گل فروشي مراجعه كرده و با ديدن نمونه كارهايشان در آلبوم و مشورت با افراد متخصص در آن گل فروشي يك مدل خاص را انتخاب كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.